Tämän jälkeen irroitimme vetoakselin vaihteistosta. Se kävi helposti rengasraudalla vähän kampeamalla.
Vetoakseli napa päässä |
Vaihteisto |
Vetoakselin irrotuksessa vaihteistoöljyä valui jossain määrin pois joten jätimme öljyastian vaihteiston alle. Sen jälkeen otimme oikeanpuolen vetoakselin irti ja se sujui paljon nopeammin kuin vasenpuoli johtuen tietoisuudesta, miten vetarin irroitusta kannattaa aloittaa.
Sitten irroitimme navat akseleista ruuvipenkissä.
Tämän jälkeen tarkistimme vetarit päällisinpuolin eli suojakumit, nivelet ja itse akselin. Kaikki oli kunnossa. Tämän jälkeen irrotimme nivelen ja putsasimme vanhat vaseliinit pois ja laitoimme uudet sisään.
Tämän jälkeen laitoimme uudet metalliset klemmarit suojakumien päähän ja lähetimme vetarit Pintakillan Hannu Waltzerille maalattavaksi punaiseksi. Samalla maalarit maalasivat tukivarret vihreiksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti